Lýsing
Lýsing

Beinleiðisfrísparki og føroyska fótbóltslógin/stevnan

SKRIVAÐ: John William Joensen  |  23.08.2019 - 10:57 Ítrottur

Brot úr fótbóltslógini 2019: ... Eitt beinleiðis fríspark verður dømt, um ein leikari ger seg sekan í nøkrum av fylgjandi brotum:  Tilvitað spælir bóltin við hondini ......

.....At spæla bóltin við hondini merkir, at ein leikari tilvitað nertur bóltin við hond ella armi.

 

At spæla bóltin við hondini

Fylgjandi skal havast í huga:

• Flytingin hjá hondini móti bóltinum (ikki bóltur móti hond) • Fjarstøða millum mótleikara og bóltin (óvæntaður bóltur) • Støðan hjá hondini merkir ikki, at eitt brot er framt ….

 

(Red: Niðanfyri  nøkur brot úr Stevnuni 2019 sum verður brúkt verður í samband undirvísing av dómarum.)

 

….ÓLÓGLIG NÝTSLA AV ARMI/ ALBOGA, AMBOÐI ELLA VÁPNI

Um armur ella albogi verður brúktur (í dysti um bóltin), skal dómarin meta um støðuna armurin er í, um hann er natúrligur partur av leikarans rørslu (amboð fyri at ikki at missa javnvágina). Um armurin verður brúktur ímóti mótleikara ella sum vápn til vanda fyri mótleikaran, skal tað revsast eftir umstøðunum:

Tilætlað (aktiv) nýtsla av alboga/armi móti einum mótleikara, og sum setur trygdina hjá mótleikara í vanda, skal revsast við at leikari verður vístur av vølli (reytt kort) fyri “At nýta ov ógvusliga megi” ella “Harðskapsatburður” .

 

SPÆLA BÓLTIN VIÐ HONDINI

Dómarin má gera fleiri metingar, áðrenn hann dømir fyri at spæla bóltin við

hondini.

●●  Bólturin til hond

●●  Hond til bólt

Dómarar verða bidnir um at hava hetta við í metingini:

Verður hond ella armur brúkt tilætlað?

Er hond ella armur í natúrligari støðu í mun til leikin?

Roynir leikarin at umganga at spæla bóltin við hond ella armi?

Fjarstøða til hond ella arm frá haðani bólturin kom…..

 

Videomyndir vísa greit at hondin er í einari nattúrligari støðu fyri at halda balansuna í mun til kroppsrørsluna. 

 

Í altjóða fótbóltsreglunum er hendan reglan komin at standa og hon verður sett í gildi í Føroyum komandi kappingarár.

Hon er tó partur av dómaravegleiðingini er okkum upplýst.

 

“... it is not usually an offence if the ball touches a player’s hand/arm:
directly from the player’s own head or body (including the foot)“

 

Lýsing
Seinastu tíðindini
Teir rokast á útróðri
Fuglakanningarstøðin hevur brúk fyri hjá…
Åbent brev vedr. Workshop på Fuglefjord…
Bjartalíð inni og Danielsen úti
Spilloljuverkið letur ikki aftur í fyrst…
Video: Fyritøkur­nar hava gjørt tað gott…
Tilnevn Ársins Leiðarar 2020
Takk fyri tíðina, Atli!
Sølan til Russlands - frá byrjan til í d…
Talið á roykjarum met lágt, meðan mangla…
Mjølnir vunnu toppdystin
Við guitara og sangi í Spania­stovu
Jóannes K. Danielsen fær møguleikan
Toppdystur í Klaksvík í dag
Jóla­trø­ini í kommununi - 2019
Skoytubreytin tekur skap
Advents- og Jóla­konsert í Christianskirk…
Mjølnir vunnu á SÍ
Høgættin kemur aftur
Bankar byggja brýr, tí byggja teir land